O mně

sobota 31. října 2015

Halloween aneb i já jsem propadla

Upřímně, nikdy jsem Halloween neslavila. Ne že bych ho vyloženě bojkotovala a odmítala ho jakožto "hnusný americký svátek", to ne, jen jsem nikdy neměla nějak ambice vyšaškovat se a jít někam na mejdan á la "přijďte v maskách a máte vstup zadarmo". Nicméně tentokrát jsem byla postavena před hotovou věc, a to v práci. Kolegyně mi řekla: Hele, ve čtvrtek je halloweenskej večírek, tak si vymysli kostým a vůbec nezkoušej, že nejdeš. A bylo vymalováno. Tak jsem teda šla... :)





A ještě jedna se zubama... kdyby to někdo nepochopil, byla jsem za upíra :D


Hezký halloweenský večer vám všem! 
(P.S. dneska sedím v poklidu doma a hodlám psát články, dokud nepadnu ;) )

7 komentářů:

  1. To je skvelý make up :-) Alebo teda strašnýý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já když jsem se podívala do zrcadla, tak jsem řekla: Fuj, já jsem ošklivá :D :D

      Vymazat
  2. Moc pěkné, já jsem nikdy na Halloweenské party nebyla a ani Halloween neslavím. Jediné, co se mi líbí je celá výzdoba kolem tohoto svátku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JO, to je pravda, tu výzdobu taky můžu, svítící dýně, legrační duchové, všelijaké breberky... a občerstvení v tomto duchu... Nechutný, ale vtipný :)

      Vymazat
  3. Moc se ti to povedlo! já jsem letos byla na H poprvé a vytváření masky jsem si moc užila. Loni jsem byla jen na dětském s neteří, ale to bylo o něčem jiném :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)