O mně

neděle 6. září 2015

Collect moments not things

Nedávno, během brouzdání po obchodech, jsem narazila na mikinu s nápisem "Collect moments not things". Zkusila jsem si jí, padla mi, přišla mi slušivá, byla dokonalá... Ale nakonec jsem ji vrátila zpět na ramínko a odešla jsem domů jen s jednou myšlenkou... Sbírejte zážitky, ne věci...


V poslední době se v mém životě dějí velké změny, přichází nové zkušenosti, učím se nové věci, setkávám se s novými lidmi... Jsem v jednom kole, nestíhám to, co dřív, mám hlavu jako pátrací balon a nevím, kam dřív skočit... A došla mi jedna zásadní věc...

Znovu a zase jsem si  uvědomila, jak důležité je nezapomínat na lidi, které už v životě máte, na lidi, které máte rádi a kteří vám vnesou do vašeho světa něco hezkého, kousek radosti, nový zážitek, vzpomínku, kterou už vám nikdy nikdo nevezme... Pokud ji neodnese čas nebo nesmyje alkohol... 

Z nové věci, ať už je to cokoli, máte radost ve chvíli, kdy si ji pořídíte. Pak možná ještě jednou nebo dvakrát, když ji používáte. A potom ji nahradí věc jiná. 
Občas je to takhle i ve vztazích mezi lidmi. Takovým já se ale snažím vyhýbat. Pokud se vám někdo líbí, je vám s ním dobře a naplňuje vás jeho společnost hřejivým pocitem, můžete se s někým takovým radovat klidně i na sto padesáté. A pořád to bude úžasný. 

Mám ráda slovo úžasný... mám ráda úžasné lidi. Takové, kteří mě inspirují, motivují a ze kterých se mi rozbuší srdce. Ať už kvůli čemukoli, co řeknou, udělají nebo co spolu prožijeme... Na takové lidi je potřeba udělat si v životě místo. Na ně a na společné zážitky a vzpomínky. A to i v případě, že nahradí nějaké věci nebo čas při shánění jakýchkoli hmotných věcí.

Něco takového je zkrátka nenahraditelné.

Nezapomenutelné. 

Nejvzácnější. 

Úžasné!

3 komentáře:

  1. Skvěle napsaný článek! Já tenhle citát znám a musím říct, že na něm opravdu něco je.. Mám pocit, že kord poslední dobou se pořád za něčím honíme, hromadíme věci a zapomínáme tu být jeden pro druhého.. Ale zase věřím tomu, že každý máme takový život, jaký si ho uděláme, a tak začínám sbírat nezapomenutelný zážitky a (snažím se) přestávat hromadit věci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny článok!♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)