O mně

středa 8. dubna 2015

Škola líčení: The Bold Punky Look

Tak a je to tady, poslední punkový look ze série Škola líčení. Doufám, že jsem vás v předchozích třech článcích trochu inspirovala a rebelsky naladila. Dnes vám tedy představuji The Bold Punky Look, líčení se širokou černou linkou.


BOLD PUNKY LOOK – styl punkových ikon 8O. let
Základem dnešního looku je make-up Nude Infaillible, který má vysokou míru krytí a klidně můžete použít i o odstín světlejší, než je vaše přirozená barva pleti.   
Silná linka Superliner Blackbuster je ideálním pomocníkem k pořádnému černému orámování oka. Silný hrot končí špičkou, takže uděláte i krásné ostré konce linky. Po bleskovém zaschnutí drží a neopatlává se na horní víčko, byť je linka opravdu široká, paráda.  
Pro intenzivní punky look s kouřově nalíčenýma očima je nezbytná řasenka Miss Manga Punky. Její "slepený" efekt je žádoucí, tak to má, prosím, být. Při aplikaci je důležitý postup: nejprve nanášíte řasenku horizontálně, poté koncem řasenky přejíždíte vertikálně po řasách a otáčením kartáčku je slepujete. Pokud řasy nedrží podle představ, můžete si pomoci pinzetou.
 Líčení jsem doladila rtěnkou Color Riche v odstínu 377. Rtěnka je jemňounká, a tak mi přišla ideální pro doladění tohoto rebelského looku. 
Nakonec jsem make-up zafixovala mým milovaný, naprosto přirozeným pudrem True Match

A výsledek?


Tak co na to říkáte? A pamatujete si, jak jsem vám posledně slibovala soutěž? Zveřejním ji už zítra na blogu, tak sledujte a těšte se ;) 


3 komentáře:

  1. Pěkný, pěkný, skvělý oči a obočí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, možná maličko detailnější fotečky by neuškodily, ale jsi moc šikovná:-))
    Zvu Tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. jé, líbí se mi to :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)