O mně

úterý 10. března 2015

Škola líčení: The Mat Punky Look

Pamatujete na první díl školy líčení s novou řasenkou Miss Manga Punky? Najdete ho zde! Článek měl u vás velký úspěch, a tak přicházím s druhým dílem. Tentokrát bude hrát hlavní roli Super Liner Mat-Matic, dramaticky černé, dlouhodržící linky.


      
       MAT PUNKY LOOK – matný look s ultra ostrými linkami


Nejprve jsem na pleť nanesla Nude Magique Blur Cream, který pleť sjednotí a vyrovná nepravidelnosti. Poté jsem použila svůj běžný make-up.  
Matné linky Superliner Mat-Matic jsou krásně černé, drží na očním víčku i v jeho vnějším okraji. Díky úzkému aplikátoru uděláte přesnou linku, kterou dokonale orámujete oči. 
Pro intenzivní punky look s kouřově nalíčenýma očima je nezbytná řasenka Miss Manga Punky. Její "slepený" efekt je žádoucí, tak to má, prosím, být. Při aplikaci je důležitý postup: nejprve nanášíte řasenku horizontálně, poté koncem řasenky přejíždíte vertikálně po řasách a otáčením kartáčku je slepujete. Pokud řasy nedrží podle představ, můžete si pomoci pinzetou.
 Líčení jsem doladila rtěnkou Color Riche v odstínu 377. Rtěnka mě mile překvapila svým lehkým, ale šťavnatým nádechem. Navíc nevysušuje rty a dokážu si ji představit jako doplněk k běžnému make-upu na denní nošení.
Nakonec jsem make-up zafixovala mým milovaný, naprosto přirozeným pudrem True Match

A výsledek?


Příště se budu líčit podle SLIMMY PUNKY LOOK – precizní a sofistikovaný look, tak uvidíme.

Co na tento druh líčení říkáte? A znáte Miss Manga Punky? 

6 komentářů:

  1. Oči jsou na mě trochu moc, ale na nějakou večerní akci proč ne :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Keby tam nebola tá spodná linka tak by to bolo lepšie, takto je to fakt na taký koncert poriadne rockový :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, upřímně mě ani nenapadlo vynechat spodní linku, já bez ní nedám ani ránu, spodní linku si dělám vždycky :D Tak ale to je výzva na další look, bude bez spodní linky ;)

      Vymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)