O mně

pátek 24. října 2014

Nový pleťový krém Nutri-Gold od L´Oréal Paris

Zima a mráz se nám nezadržitelně blíží, a tak je potřeba myslet i na svou pleť, a to především na její dokonalou ochranu a hydrataci. Je na čase vyměnit lehké textury našich pleťových krémů za pořádně výživné a hutné mazáníčko. Je právě čas najít si pořádnou péči, se kterou přečkáte v klidu a pohodě celou zimu. Takový krém, který vás nejen ochrání před nepřízní počasí, ale v pošmurných dnech rozzáří vaši pleť a dodá jí postrádaný lesk a šmrnc. No, já jsem ho našla.


Nutri-Gold Hedvábný krém s olejovými mikro-perličkami
Jestli hledáte vhodný pleťový krém na chladné až mrazivé počasí, jestli potřebujete denní péči, která má dokonale bohatou texturu, krásně hydratuje, hezky voní, dobře se vstřebává a opravdu rozjasňuje, určitě doporučuji vyzkoušet!


Krém používám ráno i večer a už po několika dnech je na první pohled vidět, jak je moje pleť jemná, hebká a snad má i zdravější barvu. Navíc oceňuji moc pěkné provedení dózičky a hlavně u vůni. Jak často a ráda říkám, mám ráda, když má běžná věc, kterou denně používám, něco navíc. Tady musím vyzdvihnout mikro-perličky, které okamžitě vytváření na pleti viditelný efekt a pak je to již zmíněná parfemace, která je velmi příjemná.


Tento krém je vhodný pro všechny typy pleti i pro všechny věkové kategorie. Takže pokud ještě nevíte, co mamince nebo babičce k Vánocům, omrkněte Nutri-Gold Hedvábný krém ;)



A jaký pleťový krém preferujete na zimu vy? Dejte mi své tipy :)

2 komentáře:

  1. Nádherná lahvička, po tom se mrknu :) Já teď používám krém od Balei na ráno a na večer z Avonu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už skoro všechno od Baley odsoudila :) Avon jsem ještě nezkoušela...

      Vymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)