O mně

neděle 21. září 2014

Moje první rudá rtěnka

L´Oréal Paris představuje další unikátní kolekci rtěnek a laků na nehty Collection Exclusive, tentokrát ve znamení Pure Reds, tedy sytých a sexy odstínech červené a rudé. Kolekce nabízí celkem 6 barevných odstínů na rty i nehty, se kterými budete i v podzimních plískanicích za smyslnou krásku. Já jsem se rozhodla vyzkoušet rubínovou rtěnku J Lo´s. Je to moje vůbec první rudá rtěnka. Protože ale každá dáma by alespoň jednu takovou měla vlastnit, bylo na čase si ji pořídit.



Už chápu, proč bývá rudá rtěnka téměř jediným "módním doplňkem". Ono totiž v její konkurenci nic jiného nevynikne. Když jsem si ji poprvé nanesla na ryt a vyrazila jsem do města, měla jsem pocit, že se všichni koukají jen na mě. Cítila jsem se sexy. 

A sexy tahle řada rtěnek opravdu je. Mají luxusní balení, úchvatné odstíny a navíc mi krásně voní. Na rtech vydrží opravdu hodně dlouho a stále ve stejném odstínu. Nemaže se, nevysušuje rty, je to prostě skvělý doplněk na každou příležitost. 


Barva rtěnek Collection Exclusive Pure Reds vznikla kombinací sametových složek, čistých pigmentu a jojobového oleje. Rtěnky jsou matné a zároveň velmi intenzivní. Ideální do podzimních dní, na večírky, na schůzky, ale i jen tak, když se chcete cítit opravdu žensky! Tajemství rudé rtěnky je mi tímto odhaleno.



Neodolala jsem ani vyzkoušení rudého laku na nehty J Lo´s, který je součástí nové kolekce. Líbí se mi, že nepůsobí lacině, naopak je elegantní. Moc dobře a snadno se nanáší, rychle schne a neolupuje se. Obsahuje drobné červené a zlaté třpytivé částečky, které dodávají nehtům zvláštní lesk. Dokonale ladí se rtěnkou a s černým sáčkem nebo koženým křivákem. 


A co vy, milé dámy, používáte rudou rtěnku a lak na nehty? Už jste slyšely o nové kolekci Pure Reds?

20 komentářů:

  1. Tyhle rtěnky se mi taky moc líbí! Rudou používám, mám jich hned několik. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis super odstín, sluší ti. Já pár rudých rtěnek vlastním, ale chtěla bych si pořídit i nějaký z této velice povedené kolekce. Nejen, že rtěnky mají bezvadný obal, ale líbí se mi to, že jsou matné :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Musím súhlasiť s tým, čo si o červenej napísala, je to fakt skvelý doplnok!! Ja ich nosím veľmi rada :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  4. O této kolekci jsem četla už několikrát a chystám se na ni. :-) Na červené rtěnky nedám dopustit, ač je sice nosím méně, než bych chtěla. :-/ Ale jsou prostě super. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Brzy pro vás chystám soutěž o jednu takovou rudou rtěnku i s láčkem ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Rudý lak miluju :) Rtěnku mám jednu, od Rimmelu Diva Red, je to nádherná barva, ale na běžné nošení jsem na ní srábek :) Máš moc hezký blog, stávám se pravidelným čtenářem, pokud se staneš mým, budu ráda :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  7. Milují rudé rtěnky, už mám asi tři a každá je úplně jiná :)
    K nim rudé laky a je to super! :)

    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Ty nové obaly se jim fakt povedly :) Já používám rudé laky, ale na rty si zatím netroufnu

    OdpovědětVymazat
  9. Uznávám, že ta rtěnka chce trochu odvahy, ale jakmile si ji vezmete jednou, nebude s ní chtít přestat ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Pecka, jen jsem je ještě nikde neviděla... chtěla bych ten stejný odstín jako vlastníš ty. Nejvíce mě oslovil. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tahkle kolekce vypadá opravdu lákavě, ale pro mě zase nic :((. Odstíny mi moc nesedou, takže pořád ještě hledám "Moji červenou rtěnku".

    OdpovědětVymazat
  12. Tieto rúže sú neskutočné!! Myslím, že každá si spomedzi nich vyberie ten svoj správny odtieň, ktorý podtrhne jej osobnosť. Ja už svoj mám a od kedy je môj, žiadne iné doplnky už nepotrebujem ♥ ♥ ♥

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  13. Na ty L'oréal rtěnky už chodím koukat dost dlouho. Jsou naprosto náhderné. Jak odstíny, tak celkové provedení:)
    Tato rudá se mi taky hrozně moc líbí:) Sama rudé rtěnky nosím ráda:)
    °°Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  14. Vypada moc pekne, ale ja nevim, ja se asi nikdy nenaucim nosit rude rtenky :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Už dávno jsem si vybrala tu JLo, moc se mi líbí, když jsem v DM, vždy se s ní namaluji, několikrát jsem ji už měla v košíku a pak zase vrátila (kvůli penězům, kterých teď moc nemám), že si počkám na nějakou akci. :) Moc se mi líbí celé provedení rtěnky, ten obal je luxusní. A ta rtěnka nádherná, nejhezčí, jakou jsem kdy na sobě měla. Minule po návštěvě DM, kdy jsem tuto rtěnku měla na rtech a šla jsem k lékaři, ten mi po příchodu řekl: vy jste dnes tak krásně nalíčená. A to jsem měla jen příšerný skoro neznatelný BB krém, řasenku a tu JLo rtněku. A horečku a angínu. Jindy se líčím hodinu a nepochválí. Tak asi to dělá fakt ta rudá. :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  16. Rudých rtů se stále bojím a to hlavně kvůli ostatním, jak vždycky pomlouvají, když vidí někoho s výraznou rtěnkou. Jsem posera a děsím se toho, že pak takhle ošklivě budou mluvit i o mně :/. Přitom jsou tak nádherné!

    OdpovědětVymazat
  17. krásne! červené pery a červené nechty milujem! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)