O mně

neděle 17. srpna 2014

Ideální pohled s Idealií oční od Vichy

Znáte ten pocit, když se ráno probudíte po těžké vyčerpávající noci, jste společensky unavené a váš pohled "zdobí" pytle pod očima, černé kruhy a vrásky kolem kukadel? Vás ale čeká další náročný den a nemůžete si takové vady na kráse dovolit. Namáčíte tedy čajové sáčky a přikládáte je na víčka, šermujete kolem sebe studenou lžičkou a loupete si okurku. Nejen že vás tlačí čas, ale efekt zářivého pohledu se stále ne a ne dostavit.
Co teď? Teď vyzkoušejte Idealii oční od Vichy.


Idealia oční je první oční péče od Vichy, která bojuje s tmavými kruhy pod očima, minimalizuje známky únavy, redukuje oční vrásky a dodává vašemu pohledu tu správnou jiskru.


Co přesně Idealia oční slibuje? A za mě to rozhodně i splňuje.


Idealia oční je určena i pro citlivou pleť, je hypoalergenní a obsahuje Termální vodu z Vichy. Navíc má moderní silikonový aplikátor, kterým nanesete potřebné množství péče přesně tam, kam je třeba.


Osobně jsem s touhle péčí spokojena. Často pracuji dlouho do noci, celé dny koukám do monitoru a málokdy se ráno obejdu bez nějakého pomocníka, který by zakryl kruhy pod očima. Idealia je opravdu ideální, navíc neslouží jen jako korektor, ale rozjasňuje pohled a eliminuje výskyt nových vrásek kolem očí. Také příjemně chladí, takže hned po aplikaci se vám kouká na svět mnohem líp! A do zrcadla pak také!



Já dávám jedničku s hvězdičkou. A jak bojujete s kruhy pod očima a viditelnou únavou očního okolí vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)