O mně

pátek 25. července 2014

Rebelsky-elegantní líčení s Catrice

Kosmetickou značku Catrice jsem si naprosto zamilovala. A to hned na první vyzkoušení. Můj první nákup obsahoval paletku očních stínů, se kterými jsem stále velice spokojená, lesk na rty, který je boží, a lak na nehty. O všech produktech se můžete dočíst ZDE. Při mém posledním nákupu kosmetiky jsem se vrhla na oční stíny, které mě nadchly svou barevnou kombinací!


Stíny jsou jedním slovem krásné. Intenzitu si volíte sami, záleží jen na tom, jak moc přitlačíte na aplikátor. Můžete si vykouzlit jen lehký zlatavý nádech, nebo naopak rebelsky černé víčko. Na denním světle se stín krásně třpytí a dodá tak lesk i vašemu pohledu.


Jediná věc, která mě mrzí, je to, že dost rychle vytvoří v horním víčku nechtěnou a nenáviděnou rýhu - když se vám stín z celého víčka horkem nebo mrkáním dostane jen do ohybu víčka a udělá tam zbytečný a nevkusný nános. Škoda!


A jaké stíny používáte nejraději vy? Napište mi své tipy ;)

3 komentáře:

  1. Moc pěkná barvička :) já ale moc na monostíny nejsem, spíš mě baví paletky
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně taky nejsem, miluju paletky, ale u téhle barvy nešlo odolat, mám ráda výrazné líčení očí a baví mě ta kombinace černá a zlatá :)

      Vymazat
  2. Hi. Great post! :) I nominated you for the Liebster Award on my blog. Please check :)

    www.alittledropofstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)