O mně

středa 23. dubna 2014

Mixa - opravdu tak dobrý krém?

O krému Mixa jsem slyšela samá pozitiva. A především to, že je na velmi citlivou pleť, což ta moje bohužel je. Tak jsem si řekla, že se Mixe podívám pod víčko. Spokojená ale nejsem.

Když mi před několika týdny došly mé pleťové krémy Ryor, které měly sloužit proti okamžitému zčervenání kůže, což se mi zas tak neosvědčilo, řekla jsem si, že musím vyzkoušet něco nového. Narazila jsem v obchodě na slečnu, která dělala promo krémům Mixa. Odolala jsem. Ale potom se mi to rozleželo, přečetla jsem si nějaké recenze a řekla jsem si, že to by mohlo být to pravé pro můj pořád si něco vymýšlející ksichtík.


Ale nebylo. Popisky na obalu slibují, že krém zabrání podráždění a zčervenání pokožky, navíc má tonizovat a barvu kůže sjednotit. Nevím, buď mám o tonizaci a sjednocení barvy úplně jiné představy, nebo to jednoduše nefunguje.


Krém je docela mastný a dobře se roztírá, to beru. A taky na obličeji fakt vydrží, když se večer namažu, i po vášnivém boření obličeje do polštáře mám ráno krém stále na obličeji. Ale jakmile se dostane do kontaktu s očima, je zle. A to stačí, abych si kolem oka projela prstem, kterým jsem si krém na obličej ani nenanášela. No štípe pořádně! A další věc, která mi přijde fakt podivná, ale je to tak - jak se Mixou namažu, mám vyschlo v puse. Nechápu to.


Používám Mixu už asi tři týdny, možná dýl, ale žádných výsledků jsem se ještě nedočkala. Možná mám jemnější a hebčí pokožku. Ale kvůli tomu jsem si nekupovala krém za dvě kila, že jo...

Máte s Mixou zkušenosti? Přesvědčila vás tato značka? Dejte vědět!

2 komentáře:

  1. Jó, konečně recenze me gusta, taky mě nas*... zklamal! Proti červenání vůbec nepomohl, sjednocenější si taky nepřipadám a navíc se mi začal loupat nos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No děkuju! Já jsem taky všude četla jen samé chvály a přitom takovej sráč :D

      Vymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)