O mně

pátek 14. března 2014

Předjaří v Královské zahradě aneb výstava tulipánů

Myslím, že jaro nejen zaťukalo na vrátka, ale také si je otevřelo dokořán a vstoupilo mezi nás.
Přesvědčila mě o tom dnešní procházka po sluncem zalitém Petříně, kde se povalovaly líbající se zamilované páry, kde jsem za každým rohem objevila v zelenající se trávě vykukovat sněženky, sedmikrásny, fialky... Ale o tom třeba zítra. Celý úžasný den totiž završila výstava tulipánů v Královské zahradě Pražského hradu, o které se musím zmínit přednostně. Byla to krása! Myslím, že není třeba více slov. Kochejte se a představujte si k tomu omamnou a kouzelnou vůni jara...


Dekorace





Záhony





Detaily






Celá tato výstava se koná pod záštitou Ivany Zemanové, manželky prezidenta republiky. Výstavu tulipánů, kterou ještě doplňuje expozice váz ze Sbírek Pražského hradu, najdete v prostorách empírového skleníku v Královské zahradě od 14. do 23. března 2014. Vstupné je symbolických 20 korun.

Vypravíte se také? Pokud ano, napište mi, jak se vám líbilo!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)