O mně

sobota 15. března 2014

Pískomil aneb nehty s efektem

Co vám budu povídat, taky už jsem propadla kouzlu pískových laků na nehty. Mám ráda novinky, mám ráda experimenty, zvlášť na nehtech, mám ráda změnu... A tyhle laky mě fakt nadchly.




Laky Gabriela Salvete Stars Enamel: Blueberry milk 11 a Brown sugar 16 



Nehtíky vypadají elegantně, zajímavě a na sluníčku se krásně lesknou a hází odlesky. Laky se dobře nanášejí a skvěle kryjou, rychle schnou a navíc mi přijde, že hezky voní. Nejprve mě sice odrazovala cena, ale když jsem teď narazila v Rossmannu na tyhle fešáky za 59 korun, neodolala jsem jim.



Další novinka, kterou má na svědomí Essence, se výborně hodí k dozdobení už tak úžasných laků.


Essence twinkling stars special effect topper - 21 get the party started




Taky vás tak nadchly laky s pískovým efektem? Jaký máte vy?

2 komentáře:

  1. Jsou perfektní, ale strašně špatně jdou dolů. Myslím odlakovačem, vždycky je olupuju :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to souhlasím! Hlavně teda ten, co jsem měla ještě dotřpytkovanej, to byl docela záhul, pak jsem měla třytky fakt všude, i na stole :D

      Vymazat

Všem děkuji za milé a podnětné komentáře, moc si jich vážím a dělají mi radost! :)